Double backflip

Egyértelműen olyan trükk, amit csak szivacsra ajánlok először.

Sima dupla backflip:
Nagy sebességgel hintázz, előre lendülésnél kicsit húzd magad a lánchoz és ha elérted a pontot, ahonnan indítani kell, vagyis amikor nagyjából 45 fokos szögben vannak a láncok a függőlegeshez képest, egy hirtelen mozdulattal lökd el magad a hintától és dőlj hátra nagy lendülettel! Hamar engedd el a láncokat, közvetlenül miután ellökted magad, majd húzd fel a lábaid és fogd meg a térdeid! Forgasd ki a duplát, majd landolj!
Fontos hogy jól találd el azt a pontot, amikor indítod a forgást, ha túl korai akkor nagyon lapos lesz és nem valószínű hogy ki tudod forogni, ha viszont túl késő akkor nem távolodsz el eléggé a hintától és beakadhat a fejed a hintába.

Reverse double backflip:
Tulajdonképpen ugyanaz mint a sima, csak hátrafelé lendülésből, így nem kell annyira jól eltalálni az indítási pontot, és ráér később is, amikor már nagyjából 50-55 fokos szöget zár be a lánc a függőlegessel, így magasabbra is tudsz ugrani és több időd van kiforgatni a duplát.

Figyelj mindkét trükknél, hogy eléggé húzd össze magad és ne veszítsd el az irányítást magad fölött!
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
Szerző
  • Peti
  • 2012. június 25.
Címkék
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ